onsdag 17 juli 2013

Ooopss

De var ju detta me uppdatering oxå :P

Va har hänt sen sist? Fyllt 26 år. Siffran plussar bara på åldersnojan ^^ I samband me att ja fyllde år gjorde ja en ny tattoo.

Den är helt ny där så ser lite kluddig ut. Ja krångla till de me emla salvan ( ja jag är skiträdd för smärta! Svimmar för att ja spänner mej ^^) så den hade inte verkat värst mkt så det var bara stå ut. Kan ju inte påstå att de var direkt skönt men nästa gång ska ja se till å få till salvan rätt :P Citat från Albert Einstein föresten!

Ja sen hade ja kalas, gjorde "barnens favorittårta" tror ja lagt upp bild på den tidigare. väldigt enkelt och väldigt god! Rekommenderas verkligen! :D Mormor hade gjort sedvanlig god jordgubbstårta och jag fick fira me mina närmsta, men farfar saknades. Han skulle blivit 90 år den 19 juni. Usch nu kom tårarna. fan!

På torsdagen åkte jag Katrin och Lina ner till Alingsås, där nere vänta Äva-lena o hon hade satt upp tälten åt oss. asbra! Alingsås har utställning i Nolhaga hallen och då brukar många uppfödare åka dit för att campa ihop och bara ha semester. Det var min semester resa oxå :) Vi grillade på fredagen och drack en del, blev lite mkt shots men fan va kul vi hade!! En körv är alltid en körv!! XD

Lördagen var bra seg så vi orka inte laga mat, vi åkte istället (ja vi orka inte gå) in till centrum och hitta en restaurang inne på en bakgård. Där beställde vi alla Kängrufile. Väldigt gött! Schillers bar tror ja de hette. Kommer garanterat gå dit nästa år igen!

Söndagen bestod mest av att packa ihop. O just de så vann jag klass D med en vit rödögd hermelin hona och hennes ungar. Så pris fick ja hämta oxå :)

Va har hänt sen dess? inte mkt må ja säga. tillbaka på jobbet förra veckan så de är mest jobb o djuren som gäller som vanligt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar